Kritériá hodnotenia boli nastavené na vysokej úrovni. Rozhodoval obsah, zosúladenie grafiky a celková vizualizácia, taktiež aj čitateľnosť – ako bola správa pochopiteľná pre rôzne cieľové skupiny, ako boli dovysvetľované jednotlivé údaje. Porota však zohľadňovala nielen komplexný obraz posudzovaných materiálov, ale tiež reálny rozpočet organizácií a firiem.
Podujatie Podnikové médium roka si za svoju históriu získalo pozornosť odborníkov z rôznych oblastí verejného aj súkromného sektora. TEMPEST sa do súťaže zapojil prvýkrát, pričom sme sa snažili predstaviť našu výročnú správu za rok 2016. Druhé miesto pripadlo spoločnosti Falck Emergency, a.s. a tretie miesto bolo udelené spoločnosti Asseco Central Europe, a.s. Porota, ktorá rozhodovala o udeľovaní ocenení, bola zložená prevažne z odborníkov z mediálnej brandže.
Za spoluprácu ďakujeme aj nášmu partnerovi, kreatívnemu štúdiu CODES CREATIVE, ktorý robil dizajn, produkciu aj tlač výročnej správy. Tu si môžete pozrieť tiež kompletný zoznam ocenených. Všetkým gratulujeme!