sk

MARKETING

Marketingová komunikácia

Marketingová komunikácia spoločnosti TEMPEST sa orientuje na direct mail, Google Ads a sociálne siete Facebook, LinkedIn a najnovšie aj Instagram. Naše publikum pravidelne informujeme o technologických novinkách, inováciách a aktivitách spoločnosti. Novinky na firemnom webe sa snažíme obohatiť tiež o odľahčené lifestylové články a zaujímavé rozhovory s osobnosťami z rôznych odvetví. Vďaka nášmu content plánu neustále rastie počet fanúšikov na sociálnych sieťach. V súčasnosti zaznamenávame 880 sledovateľov na Facebooku a 2 370 na LinkedIn. Tieto čísla nás dostali na prvé priečky na slovenskom IT trhu. S našimi klientmi pravidelne komunikuje prostredníctvom newslettera, ktorý si otvorí viac ako štvrtina odoberateľov. V prípade zamestnaneckých e-mailov sa konverzia pohybuje na hranici 85 %. Newsletter spĺňa všeobecné nariadenie na ochranu osobných údajov - GDPR

Pozícia TEMPEST

Podľa rebríčka zostaveného týždenníkom TREND sa TEMPEST s celkovými tržbami 107 mil. eur umiestnil v roku 2019 medzi elitnými IT spoločnosťami slovenského trhu. Stali sme sa 7. najväčším dodávateľom IT podľa tržieb, čím sme si oproti minulému roku polepšili o 5 miest. V rebríčku najväčších dodávateľov IT produktov a služieb podľa pridanej hodnoty sme si udržali 9. priečku. Rebríček obsahuje aj distribútorov a výrobcov IT. Svojimi výsledkami patrí TEMPEST do prvej trojky poskytovateľov IT služieb na Slovensku. (výsledky TREND)

Spoločenská zodpovednosť

Naša spoločnosť sa dlhodobo snaží pomáhať ľuďom, ktorí sa ocitli v núdzi. V rámci spoločenskej zodpovednosti sme spustili program TEMPEST S.O.S., ktorý identifikuje ľudí so zdravotnými, finančnými, rodinnými alebo inými existenčnými problémami. Najčastejšie ide o znevýhodnených jednotlivcov alebo skupiny z okolia našich zamestnancov, medzi ktorých firma prerozdeľuje potrebné finančné prostriedky. Za uplynulý rok im bola poskytnutá pomoc v celkovej výške až 11-tisíc eur.

Na tradičnej firemnej akcii TEMPEST, Jan Kraus a hostia, sa nám podarilo vyzbierať sumu 8-tisíc eur, ktorú sme venovali na rozvoj talentovaných detí z Gymnázia Jána Papánka na Vazovovej ulici v Bratislave. Okrem toho sme sa tiež angažovali pri viacerých študijných projektoch FIIT či FEI. Finančne sme podporili aj prípravu juniorského majstra sveta v športovej streľbe Filipa Praja a bývalého majstra Slovenska v maratóne Gabriela Švajdu. Ten sa mimochodom v rámci firemného benefitu stará o športovo-bežeckú prípravu našich zamestnancov, aby boli v čo najlepšej fyzickej a psychickej kondícii.

copyright © 2013 TEMPEST a.s.
+with love by milk, WEB je postavený na CMS Romboid

Mobilná verzia / Plná verzia