sk

MARKETING

Odborné kompetencie a najvyššie ocenenia 

Našou stratégiou je patriť medzi najlepších partnerov výrobcov IT. Usilujeme sa, aby sme našim zákazníkom poskytovali služby a technológie najvyššej kvality. To znamená absolvovať náročné odborné certifikácie, budovať kompetenčné centrá či zvyšovať počty vyškolených kolegov. Vďaka výsledkom v roku 2018 sme sa stali najúspešnejším partnerom Dell EMC na Slovensku (za časť EMC). 

Online

Marketingová komunikácia TEMPEST-u sa prioritne orientuje na Google AdWords, direct mail, sociálne siete Facebook a LinkedIn. Naše publikum pravidelne informujeme o technologických novinkách, inováciách a aktivitách spoločnosti. 

Vďaka nášmu content plánu narástol za posledný rok počet fanúšikov na sociálnych sieťach o niekoľko stoviek. Na Facebooku máme viac ako 850 fanúšikov, kým na LinkedIn vyše 1850. Hoci naše každoročné prieskumy naznačujú mierny pokles popularity najznámejšej sociálnej siete Facebook, v rámci slovenského IT trhu si udržujeme nadštandardný nárast sledovanosti. TEMPEST pravidelne komunikuje aj prostredníctvom newslettera, ktorý si otvorí viac ako štvrtina našich zákazníkov. V prípade zamestnaneckých e-mailov sa konverzia pohybuje na hranici 85 %. Newsletter spĺňa všeobecné nariadenie na ochranu osobných údajov – GDPR.

Spoločenská  zodpovednosť

V TEMPESTE-e považujeme spoločenskú zodpovednosť za veľmi dôležitú tému, ktorá sa dotýka každého z nás. Preto sme sa rozhodli pomôcť tým, ktorí v živote nemali toľko šťastia. Na tradičnej firemnej akcii TEMPEST Jan Kraus a hostia sa nám podarilo vyzbierať sumu 15 842 eur, ktorú sme venovali Súkromnej ZŠ a MŠ pre deti s autizmom, na Jozefskej 6 v Bratislave. Podporili sme aj podujatie Ruky spoja Ruky, určené pre pohybovo zdravotne postihnutých zo zariadení Národného rehabilitačného centra a Špecializovaného liečebného ústavu pre deti v Kováčovej. Angažovali sme sa pri viacerých študijných projektoch FIIT či FEI STU a sponzorovali sme žiakov ZŠ Pusté Úľany na medzinárodnej súťaži v robotickom futbale RoboCup 2018 v Kanade. Finančne sme podporili aj prípravu juniorského majstra sveta v športovej streľbe Filipa Praja. Veríme, že aj naša budúca pomoc nájde tých, ktorí ju najviac potrebujú. 

Na tradičnej firemnej akcii TEMPEST Jan Kraus a hostia sa nám pre deti s autizmom podarilo vyzbierať sumu 15 842 eur.

 

copyright © 2013 TEMPEST a.s.
+with love by milk, WEB je postavený na CMS Romboid

Mobilná verzia / Plná verzia