Témy konferencie:
- povinnosti orgánov verejnej moci a právnických osôb vo vzájomnej elektronickej komunikácii,
- odporúčania pri integrácii komunikácie s orgánmi verejnej moci s internými procesmi firiem a organizácií,
- elektronické schránky dnes a ich blízka budúcnosť, nové plánované služby a vylepšenia pre občana, podnikateľa, právnické osoby alebo verejnú správu,
- opis spôsobu práce u zákazníka pred nasadením TEMPEST eOffice, priebeh implementácie, prechod do produkcie, ciele a výsledky konkrétneho projektu,
- charakteristika optimálneho riešenia, praktické ukážky, rozhodujúce faktory pri výbere nového riešenia.
Program konferencie
08:00 - 08:50 | Registrácia |
08:50 - 09:00 | Otvorenie konferencie |
09:00 - 10:00 | Elektronické dokumenty v praxi a súčasná legislatíva v oblasti registratúry Mária Mrižová | Ministerstvo vnútra SR |
Legislatívny rámec, dôležité pojmy a vymedzenia. Výkon verejnej moci elektronicky, elektronická komunikácia a doručovanie. Povinnosti orgánov verejnej moci a právnických osôb. Analýza pri zavedení elektronickej komunikácie cez ÚPVS, výstupy a odporúčania. Manipulácia s e-podaniami a s e-vybavením. Elektronické spisy ako súčasť registratúry. |
|
10:05 - 10:35 | Stratégia a pohľad štátu na elektronické schránky Rastislav Pavlík | NASES |
Elektronické schránky dnes a ich blízka budúcnosť. Nové plánované služby a vylepšenia pre občana, podnikateľa, právnické osoby alebo verejnú správu. Otvorenie komunikácie s občanmi, organizáciami a firmami. Vysvetlenie procesu integrácie na ÚPVS z pohľadu orgánov verejnej moci a právnických osôb. |
|
10:35 - 10:55 | Prestávka |
10:55 - 11:35 | TEMPEST eOffice - "best practice" pri nasadení riešenia týkajúceho sa riadenia dokumentov Jozef Sládek, Marián Herzog | TEMPEST, a.s. |
Charakteristika optimálneho riešenia, rozdiely použitia integrovaného riešenia a klasického spôsobu komunikácie pomocou elektronických schránok - praktické ukážky. Dôležité aspekty pri implementácii riešenia, rozhodujúce faktory pri výbere nového riešenia. Opis typického projektu, jeho etapy a zásahy do existujúcich procesov spracovania dokumentov. Čo všetko je potrebné meniť, doplniť a čo tým firma alebo organizácia získa. Odporúčané spôsoby integrácie na existujúce systémy a spôsob prechodu do produkcie a rutinnej prevádzky. Hlavné prínosy nasadenia integrovaného riešenia nielen v oblasti registratúry a komunikácie s orgánmi verejnej moci, ale aj z pohľadu biznisu, obchodu alebo podnikania. |
|
11:40 - 12:00 | Prípadová štúdia nasadenia konkrétneho riešenia Milan Vlček | Národná banka Slovenska; Marián Herzog | TEMPEST, a.s. |
Moderovaná diskusia o nasadení komplexného riešenia riadenia dokumentov v Národnej banke Slovenska. |
|
12:00 - 13:00 | Obed |