Hlavná navigácia:

Preskočiť hlavnú navigáciu
SK   |   EN   |   CZ

Dohľad nad technológiami, službami a biznis procesmi Slovak Telekom

Dohľad nad technológiami, službami a biznis procesmi Slovak Telekom

19.01.2012

TEMPEST vybudoval centralizované a otvorené riešenie dohľadu nad prevádzkovanými technológiami u zákazníka. Riešenie okrem infraštruktúry komplexne pokrýva dohľad nad poskytovanými službami a obchodnými procesmi. TEMPEST zintegroval existujúce prostredie na podporu ITSM procesov s novým monitoringom a vytvoril technologický a procesný rámec pre ďalšie rozširovanie do budúcnosti.

Benefity:

  • integrovaná platforma naprieč všetkými dotknutými biznis službami a procesmi zákazníka
  • jednotný rámec pre zabezpečenie prevádzky infraštruktúry, služieb a biznis procesov
  • stav služieb z pohľadu starostlivosti o zákazníka a odberateľov
  • skrátenie výpadkov prostredníctvom analýzy dopadov udalostí a root cause analýzy
  • vybudovanie Service Catalogue a zavedenie Service Level Management (SLM)

Viac informácií o riešení.


Opýtajte sa
MédiáTlačové správy